Strona: Publikacja studentek WCh w "Chemical Technology & Biotechnology" / Wydział Chemiczny

Publikacja studentek WCh w "Chemical Technology & Biotechnology"

2024-04-16
, red.  Tomasz Ruman

Z przyjemnością informujemy, że nasze studentki Wiktoria Szuberla i Maria Wrona opublikowały pracę przeglądową w wydawanym na naszej uczelni czasopiśmie Chemical Technology & Biotechnology.

Praca o tytule „METABOLOMIC ANALYSIS OF BIOLOGICAL MATERIAL USING LC-MS IN THE QUEST FOR URINARY SYSTEM CANCER BIOMARKERS – REVIEW” dotyczy najnowszych osiągnięć w zakresie poszukiwania biomarkerów nowotworowych z wykorzystaniem nowoczesnych technik analizy instrumentalnej.

Numer DOI artykułu: https://doi.org/10.7862/rc.2024.1

Czasopismo Chemical Technology & Biotechnology (e-ISSN 2720-6793) to międzynarodowe czasopismo publikujące badania z zakresu chemii ogólnej, technologii chemicznej, inżynierii chemicznej, biologii chemicznej i biotechnologii. Akceptowane są prace eksperymentalne jak i przeglądowe. Czasopismo ukazuje się od 2017 roku i jest kontynuacją Zeszytów Naukowych Politechniki Rzeszowskiej „Chemia”. Jest to czasopismo funkcjonujące w modelu otwartego dostępu, co oznacza, że ​​cała zawartość jest dostępna bezpłatnie dla użytkownika.

Gratulujemy studentkom oraz zapraszamy do nadsyłania prac do czasopisma poprzez portal: https://journals.prz.edu.pl/ctb/index